وزارت میراث‌فرهنگی میزبان شهید گمنام می‌شود/ برپایی دسته عزاداری فاطمی

همزمان با فرا‌رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، مراسم عزاداری با حضور مدیران، کارکنان و کارشناسان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در محل این وزارتخانه برگزار می‌شود. همچنین این وزارتخانه در روز یکشنبه 4 دی میزبان یک شهید گمنام خواهد بود.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، این مراسم در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه 3تا5 دی ماه جاری در محل ساختمان مرکزی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار می‌شود.

در این مراسم که حاج اکبر مومن‌زاده به مداحی و ذکر مصیبت می‌پردازد، مدیران، کارکنان و کارشناسان این وزارتخانه با حضور در مراسم عزاداری بانوی دو عالم در سوگ ام‌ابیها عزاداری می‌کنند و به ساحت قدسی اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) عرض ارادت خواهند کرد.

هم چنین بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و در صورت مساعد بودن شرایط جوی، دسته عزاداری این وزارتخانه به نام «هیئت مکتب‌الشهدا» برپا می‌شود و با حضور در چند خیابان اطراف این وزارتخانه به اقامه عزا در سوگ دخت رسول اکرم (ص) خواهند پرداخت.

این دسته عزاداری یکشنبه 4 دی 1401 بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر از محل ساختمان مرکزی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی حرکت معنوی خود را آغاز می‌کند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در روز یکشنبه همچنین این وزارتخانه میزان یک شهید گمنام است که بر دوش عزاداران فاطمی تشییع خواهد شد و مراسم وداع با این شهید گمنام در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار می‌شود.

مراسم عزاداری ایام فاطمیه به همت مرکز مقاومت بسیج و نیز ستاد اقامه نماز وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011003622602

برچسب‌ها