نمایشگاه گردشگری تهران فرصتی برای سرمایه‌گذاری و ارتباط با بازارهای بین‌المللی است

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با تاکید بر معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان در نمایشگاه بین‌المللی تهران گفت: این رویداد فرهنگی فرصتی بسیار مناسب برای سرمایه‌گذاری و ارتباط با بازارهای بین‌المللی است.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، منصور مهرزاد روز شنبه 3 آذرماه 1401 در جلسه هماهنگی شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته که با حضور نمایندگان بخش دولتی و خصوصی استان برگزار شد، گفت: این رویداد فرهنگی از 18 لغایت 21 بهمن‌ماه سال‌جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، حضور استان در این نمایشگاه را فرصتی طلایی برای معرفی هرچه باشکوه‎تر ظرفیت ‎ها و جاذبه ‎های گردشگری منطقه عنوان کرد و افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته انتظار می‌رود امسال با کیفیت بیشتری در این نمایشگاه حضور داشته باشیم.

او یادآور شد: برگزاری همزمان نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی می‌تواند فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی‌های فعالان حوزه گردشگری و هنرمندان عرصه صنایع‌دستی باشد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان هم در این جلسه گفت: حضور کردستان در این نمایشگاه فرصتی مغتنم برای معرفی هرچه بیشتر استان در زمینه گردشگری، صنایع‌دستی، اماکن و ابنیه تاریخی و جاذبه‎های کم‌تر شناخته شده منطقه است.

آرمان وطن‌دوست از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در این نمایشگاه خبر داد و گفت: استان کردستان با حضور در پنج کمیته و برگزاری پنج میز گردشگری شامل میز گردشگری موسیقی، اکوتوریسم، گردشگری روستایی و عشایری، گردشگری خرید و کاری و گردشگری میراث ناملموس حضوری پررنگ و فعال خواهد داشت.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان یادآور شد: امیدواریم با همکاری و همراهی فعالان بخش خصوصی بتوانیم ضمن معرفی توانمندی‌های استان، زمینه جذب گردشگر به کردستان را بیش از پیش فراهم کنیم.


انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011004348503

برچسب‌ها