توسعه گردشگری شهرستان بیجار مستلزم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان کردستان، توسعه گردشگری شهرستان بیجار را مستلزم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی عنوان کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، آرمان وطن‌دوست روز شنبه ۳ آذر‌ماه ۱۴۰۱ در نشست بررسی موانع و مشکلات طرح‌ سرمایه‌گذاری مجتمع گردشگری در شهرستان بیجار که با حضور نماینده بانک ملی و سرمایه‌گذار بخش خصوصی برگزار شد، اظهار کرد: گردشگری شهرستان بیجار دارای ظرفیت‌های بی‌نظیری است که استفاده از آن‌ها می‌تواند منجر به توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان شود.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان کردستان افزود: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های این اداره‌کل تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ورود به حوزه گردشگری است.

او با اشاره به ایجاد و راه‌اندازی مجتمع گردشگری در شهرستان بیجار عنوان کرد: با راه‌اندازی این مجتمع بین‌راهی ضمن ایجاد اشتغال، زمینه‌ بسیار مناسبی برای ارائه خدمات به گردشگران فراهم می‌شود.

وطن‌دوست یادآور شد: از بانک‌های عامل درخواست می‌شود با پرداخت تسهیلات در نظر گرفته شده، موجبات رغبت سرمایه‌گذاران و تسریع در توسعه صنعت گردشگری در استان را فراهم آورند.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان کردستان بیان کرد: امید است با حمایت از طرح‌های اشتغال‌زا در مناطق کمتر توسعه یافته و توسعه زیرساخت‌های مناسب گردشگری، زمینه ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی جوامع محلی در استان بیش از پیش فراهم شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011004348911

برچسب‌ها