تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های گردشگری ورزشی یاسوج در دستور کار قرار دارد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه‌های گردشگری ورزشی از جمله هتل ورزشی یاسوج در مجموعه ورزشگاه ۱۵هزار نفری دولت‌آباد، از پروژه‌های اولویت‌دار استان بوده که در سفر دوم رئیس‌جمهوری دیده‌ شده و تکمیل و بهره‌برداری از آنها در دستور کار قرار دارد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده امروز دوشنبه پنجم دی‌ماه 1401 تکمیل پروژه بزرگ پارک آبی یاسوج را از دیگر طرح‌های اولویت‌دار گردشگری ورزشی در مرکز استان عنوان کرد و افزود: با توجه به پرداخت تسهیلات بانکی به سرمایه‌گذار این پروژه ظرف چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: بهره‌برداری از طرح پارک آبی به‌عنوان پروژه پایلوتی که علی رغم جذب گردشگر در جذب سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری دارای اهمیت بسیاری است، در برنامه‌های دولت سیزدهم بوده و در آستانه بهره‌برداری قرارگرفته است.

احمدزاده بیان کرد: پارک آبی یاسوج با میزان سرمایه‌گذاری‌های تحقق‌یافته ریالی و ارزی ۳۰۰ میلیارد تومان بوده و اشتغال موجود ۶۰ نفر در حین اجرای پروژه و میزان اشتغال در زمان بهره‌برداری ۸۵ نفر اعلام‌شده است.

او افزود: به دلیل تورم ناشی از تحریم‌های ظالمانه، با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد به مدت سه سال نیمه‌کاره مانده بود که در دولت سیزدهم، با توجه به اهمیت طرح مذکور تسهیلاتی به مبلغ۱۳۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ بخش گردشگری جهت تکمیل پروژه منظور شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: این طرح به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد و مورد استفاده مردم استان و گردشگران از سراسر کشور قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011005400436

برچسب‌ها