گردشگری البرز دارای بیشترین فرصت سرمایه‌گذاری در استان است/ دعوت از سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف گردشگری

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز گفت: این اداره کل با معرفی 28 فرصت سرمایه‌گذاری در زمینه گردشگری، بیشترین فرصت‌ها را برای جذب سرمایه‌گذار معرفی کرده است و از افراد واجد شرایط برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های مختلف دعوت می‌کند.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز، یحیی دارایی روز دوشنبه 5 دی 1401 با اشاره به اینکه استان البرز به عنوان استانی 4 فصل فرصت‌های سرمایه‌گذاری زیادی به خصوص در زمینه گردشگری دارد، اظهار کرد: با توجه انجام طرح مطالعاتی موسوم به طرح جامع گردشگری، 50 فرصت سرمایه‌گذاری در زمینه گردشگری احصا شد تا در اطلس سرمایه‌گذاری وزارتخانه و استان بارگذاری شوند.

به گفته سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز این فرصت‌ها به اداره‌کل سرمایه‌گذاری وزارتخانه و اداره امور اقتصادی و دارایی به عنوان دبیر فرصت‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری استان فرستادیم.

دارایی با بیان اینکه در جلسات کارشناسی انجام شده، از بین 50 فرصت، 28 فرصت برای دریافت مجوز‌های بینام انتخاب شدند، اظهار کرد: این 28 فرصت توسط اداره اقتصاد و دارایی به ما اعلام و برای استعلامات لازم از ادارات مرتبط مانند آب، برق، گاز، راه و شهرسازی، منابع طبیعی، محیط زیست و راهداری ارسال شد.

او افزود: این فرصت‌ها در نهایت پالایش می‌شود و تعداد باقی‌مانده به عنوان فرصت‌های سرمایه‌گذاری در فراخوانی برای جذب سرمایه‌گذار اعلام و به سرمایه‌گذارانی که شرایط لازم را احراز کنند، واگذار می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011005537755

برچسب‌ها