جشنواره بین المللی ساحل‌نشینان در چابهار برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره ساحل‌نشینان با حضور هفت شهر ساحلی کشور از ۲۸ دی‌ماه تا ۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در چابهار برگزار می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، علیرضا جلالزایی امروز ۱۱ دی‌ماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: جشنواره بین المللی ساحل‌نشینان از ۲۸ دی‌ماه تا ۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ با مشارکت منطقه آزاد در چابهار برگزار می‌شود.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سیستان و بلوچستان افزود: این جشنواره با حضور هفت شهر ساحلی کشور و استان‌های همجوار سیستان و بلوچستان و نیز کشورهای هندوستان، پاکستان، افغانستان و عمان برگزار خواهد شد.

او گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی، غذاهای محلی و سوغات، اجرای موسیقی و رقص محلی، معرفی ظرفیت‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری و نیز ورزش‌های آبی و سایر توانمندی‌های دریایی از برنامه‌هایی است که در این همایش اجرا خواهند شد.

جلالزایی تصریح کرد: برگزاری این جشنواره در چابهار می‌تواند علاوه‌بر معرفی ظرفیت‌های منطقه، فراهم کردن زمینه برای سرمایه‌گذاری، افزایش شهرت استان و افزایش خودباوری در میان مردمان این منطقه را به‌دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011011309714

برچسب‌ها