توسعه گردشگری یکی از راه‌های ایجاد اشتغال و درآمدزایی است/ احداث تأسیسات و زیرساخت‌های گردشگری در کوهدشت ضرورت دارد

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: احداث تأسیسات و زیرساخت‌های گردشگری در کوهدشت ضرورت دارد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از خبرگزاری خانه ملت، محمدرضا مبلغی  امروز دوشنبه 12 دی 1401 در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: لرستان سرشار از آثار تاریخی، جاذبه‌های طبیعی و ظرفیت‌های متنوع گردشگری است که به منظور استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها ابتدا باید زیرساخت‌های گردشگری را فراهم کنیم.

او با اشاره به اینکه برخی از مناطق شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان به لحاظ قدمت به هزاران سال قبل باز‌می‌گردد، افزود: نقوش صخره‌ای در غار «میرملاس» کوهدشت نشان از اهمیت، ذوق و هنر مردمان این دیار دارد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: لرستان با توجه به وجود جاذبه‌های زیبا و کم‌نظیر کمتر در سطح کشور کمتر برای گردشگران معرفی شده که در صورت شناخت و احداث تأسیسات و زیرساخت‌های گردشگری می‌تواند یکی از مقاصد گردشگران داخلی و خارجی باشد.

مبلغی با بیان اینکه توسعه صنعت گردشگری یکی از راه‌های ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای جوانان است و باید در اولویت‌های دولت قرار گیرد، افزود: برای استفاده از ظرفیت گردشگری ابتدا باید زیرساخت‌ها فراهم شود که در این زمینه باید شرایط حضور بخش خصوصی را برای سرمایه‌گذاری در این حوزه فراهم کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011012622800

برچسب‌ها