احیای جایگاه تشکل‌ها در دستور کار میراث‌فرهنگی اردبیل

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: احیای جایگاه تشکل‌ها از مهم‌ترین مسائلی است که پیگیر آن هستیم.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز 13 دی ماه 1401 در جلسه با اعضای انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری گفت: احیای جایگاه تشکل‌ها و حفظ حرمت بخش خصوصی یکی از مسائلی است که اداره کل میراث‌فرهنگی به دنبال آن خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: تلاش می‌کنیم به صورت دائمی و با برگزاری جلسات ماهانه با تشکل‌ها و به ویژه انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در ارتباط بوده و با هم‌افزایی به دنبال حل مشکلات موجود باشیم.

او تاکید کرد: هرچقدر در مسیر توسعه زیرساخت‌های گردشگری به پیش برویم نیاز به خدمات دفاتر بیشتر خواهد بود و نقش این دفاتر در توسعه اقتصاد گردشگری و ثروت آفرینی در این صنعت به عنوان محور اول توسعه در استان بسیار مهم است.

محمدی ادیب ادامه داد: ما در اداره کل میراث‌فرهنگی ابزار اجرایی تشکل‌ها هستیم و معتقدم که با هم‌افزایی می‌توانیم از اتلاف انرژی جلوگیری کنیم و در مسیر توسعه گردشگری استان قدم برداریم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011013292297

برچسب‌ها