تهیه طرح نهایی بافت تاریخی شهر بوشهر

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر از تهیه طرح نهایی بافت تاریخی شهر بوشهر خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، اسماعیل سجادی‌منش عصر روز سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: طرح نهایی بافت تاریخی شهر بوشهر تهیه شده و در این راستا تعامل مدیران دستگاه‌های اجرایی اثرگذار است و می‌تواند به حل مشکلات کمک کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر افزود: تلاش ما این است که این طرح در بهمن‌ماه سال جاری به تصویب برسد و آخرین اصلاحات در این طرح پیش‌بینی شده است.

او با اشاره به دیده شدن و لحاظ بناهای تاریخی در ابلاغ تسهیلات تبصره ۱۸ سال جاری ادامه داد: ما به دنبال تحول در جذب اعتبارات هستیم که تاکنون رشد خوبی داشته و معتقدیم رویکرد تعاملی و مشارکت دستگاه‌های متولی، به نفع مردم بوده و رونق گردشگری را به دنبال خواهد داشت.

سجادی‌منش بیان کرد: تا پایان سال‌جاری کلنگ‌زنی ۳ هتل را در شهر بوشهر خواهیم داشت که با این کار شاهد کیفی سازی و ارتقای کمیت زیرساخت‌ها در حوزه گردشگری خواهیم بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر در پایان استقبال از فکر، اندیشه و تعامل با شورای اسلامی شهر را ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: در مبحث گردشگری مقاومت فعالیت‌های خود را شروع کرده و تاکنون مرمت مسجد تاریخی جمعه و مجلسی آل عصفور تمام شده است و این موضوع با نگاه روایت گری تاریخ مقاومت در استان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011013817204

برچسب‌ها