تدوین طرح راهبردی گردشگری در بوشهر

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر گفت: تدوین طرح راهبردی گردشگری در استان به رشد بیشتر این صنعت کمک می‌کند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، اسماعیل سجادی‌منش امروز سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ در نشست با مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان گفت: تدوین یک طرح راهبردی و آینده‌نگر لازمه رشد صنعت گردشگری است و این موضوع باید در اولویت قرار بگیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر افزود: ما به دنبال کیفیت بخشی به تأسیسات گردشگری هستیم و این موضوع می‌تواند به جذب گردشگر کمک کند و نقش شما به عنوان حلقه اتصال بسیار تأثیرگذار است.

او ادامه داد: نگاه ما باید راهبردی بوده چرا که جوامع گردشگری مثل حلقه‌های زنجیر به یکدیگر متصل هستند و برای رشد و توسعه، این صنعت نیازمند تعامل، همیاری، همفکری و هم افزایی است.

سجادی‌منش در پایان این نشست با اشاره به اهمیت حضور دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران خاطرنشان کرد: ما به منظور تقویت کار شما در اجرا، در خصوص خرید تجهیزات تسهیلات تبصره ۱۸ را داریم که در این زمینه سقفی وجود ندارد و برای تثبیت اشتغال نیز تسهیلاتی با بهره مناسب و بازپرداخت مدت‌دار در نظر گرفته‌ایم که می‌تواند بخشی از مشکلات پیش‌روی شما را برطرف کند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011013817575

برچسب‌ها