اردبیل ۲۰۲۳ فرصتی برای ایجاد پیوندهای فرهنگی است

استاندار اردبیل در جلسه ستاد استانی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو گفت: رویداد اردبیل ۲۰۲۳ فرصت مناسبی برای ایجاد پیوندهای فرهنگی بین کشورهای عضو اکو است.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، سید حامد عاملی امروز ۱۵ دی ماه ۱۴۰۱ در جلسه ستاد استانی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ با حضور معاون گردشگری کشور گفت: رویداد بین‌المللی اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو فرصت مناسبی برای ایجاد پیوندهای فرهنگی بین کشورهای عضو است که می‌تواند موجب توسعه گردشگری استان باشد.

استاندار اردبیل افزود: همچنین یکی از اهداف اصلی ما در طول رویداد اردبیل ۲۰۲۳ افزایش سهم گردشگری خارجی برای استان است که با توجه به نزدیکی کشورهای عضو اکو به اردبیل و جمعیت زیاد این کشورها فرصت مناسبی برای این اتفاق است.

او تاکید کرد: درخواست کنونی ما از وزارت میراث‌فرهنگی تشکیل ستاد ملی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ و تخصیص اعتبارات ملی برای برگزاری این رویداد است که باید در سطح ملی پیگیری شود.

عاملی ادامه داد: میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از محورهای اصلی توسعه استان اردبیل است و همزمان با رویداد اردبیل ۲۰۲۳ توجه به بحث سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری نیز از مواردی است که باید اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011015292473

برچسب‌ها