آزمون جامع گردشگری در زاهدان و چابهار برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان گفت: آزمون جامع گردشگری همزمان با سراسر کشور در زاهدان و چابهار برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، علیرضا جلالزایی امروز 17 دی‌ماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: آزمون جامع گردشگری روز جمعه همزمان با سراسر کشور در زاهدان و چابهار برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: در این آزمون شرکت‌کنندگان دوره آموزش مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری برای اماکن اقامتی، پذیرایی و تفریحی که برای اولین بار برگزار شده بود، حضور داشتند.

این مسئول ادامه داد: نتایج آزمون از سوی اداره‌کل مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور اعلام و به قبول‌شدگان گواهينامه اعطا می‌شود.

او گفت: در جریان این آزمون شرکت‌کنندگان دوره راهنمایان ایران‌گردی و جهان‌گردی و دوره مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری نیز شرکت داشتند.

جلالزایی بیان کرد: این افراد با کسب گواهینامه مورد نظر می‌توانند نسبت به دریافت کارت مدیریت، مجوز بهره‌برداری و تمامی خدماتی که به فعالان گردشگری داده می‌شود اقدام کنند.

او خاطرنشان کرد: تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون زاهدان ۴۸ نفر و آزمون چابهار ۱۸ نفر بودند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011017309964

برچسب‌ها