تهیه 60 کلیپ چندرسانه‌ای از جاذبه‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کهگیلویه و بویراحمد از تهیه 60 کلیپ متنوع چندرسانه‌ای با مضمون معرفی نقاط بکر و جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و فرهنگی استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی‌پور امروز 18 دی‌ماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: این بسته فرهنگی و چندرسانه‌ای شامل 60 کلیپ یک‌دقیقه‌ای به دو زبان فارسی و انگلیسی است که با نظارت روابط عمومی این اداره‌کل تهیه و تنظیم‌ شده‌ است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در تهیه و تولید این کلیپ‌ها، جاذبه‌های گردشگری استان از نمایی متفاوت و با رویکردی جذاب و خاص برای مخاطب استفاده‌ شده است.

او بابیان اینکه در تهیه این کلیپ همچنین 30 عدد عکس از زوایای مختلف ازجمله عکس هوایی تهیه‌شده، بیان کرد: در تولید و ساخت هر کلیپ که مدت‌زمان آن‌یک دقیقه است، یک موسیقی متناسب و خاص آن انتخاب و ساخته‌شده که بر جذابیت آن افزوده است.

طالبی‌پور‌ ادامه داد: با تهیه کیو آر کد که در اختیار مسافران و گردشگران قرار می‌گیرد و همچنین نصب آن روی گوشی تلفن همراه، امکان اسکن و دسترسی به فیلم‌ها، عکس‌ها، متن تهیه‌شده فراهم می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در نوروز پیش رو با همکاری پارک علم و فناوری برنامه ویژه‌ای برای هدایت بهتر مسافران در نظر گرفته‌ شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011018400342

برچسب‌ها