برندسازی نیاز ضروری صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به قابلیت‌های تولید صنایع‌دستی در استان گفت: برندسازی نیاز ضروری صنایع‌دستی این استان با هدف افزایش کیفیت تولیدات هنرمندان است.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی‌پور امروز یکشنبه 18 دی‌ماه 1401 اظهار کرد: پیشرفت و توسعه صنایع‌دستی در نقاط مختلف استان نیازمند معرفی یک برند مناسب در سطح ملی و بین‌المللی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طرح‌های دانش‌بنیان و خلاق در حوزه برندسازی تولیدات صنایع‌دستی استان توسط دولت حمایت ویژه می‌شود.

طالبی‌پور بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی برندسازی در روستاهای هدف صنایع‌دستی به‌منظور افزایش کیفیت تولیدات از جمله دست‌بافت‌های داری مانند گلیم و جاجیم در دستور کار جدی این اداره‌کل است.

او افزود: حمایت از تولیدات صنایع‌دستی و رفع موانع تولید، پشتیبانی از صادرات دست‌بافت‌های داری هنرمندان این استان در قالب بسته‌های مناسب و برندسازی ‌شده از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011018400740

برچسب‌ها