«هفت آسمان» نمازخانه برتر مجتمع‌های گردشگری قم

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم گفت: در هفتمین اجلاس استانی نماز قم، نمازخانه مجتمع‌ گردشگری «هفت آسمان» به عنوان بهترین نمازخانه بین ‎راهی استان معرفی شد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، علیرضا ارجمندی صبح امروز ۱۸ دی گفت: در هفتمین اجلاس استانی نماز که به همت ستاد اقامه نماز قم و با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و امام جمعه قم برگزار شد، از مدیر مجتمع‌گردشگری «هفت آسمان» به دلیل ایجاد نمازخانه، وضوخانه و ارائه خدمات و امکانات مناسب به زائران تجلیل شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم افزود: این تجلیل به منظور ترویج فرهنگ نماز و رقابت سالم و مثبت در بین مجتمع‌های گردشگری و گسترش کمی و کیفی نمازخانه‌های واحد‌های بین‌راهی قم انجام شد.

اقامه نماز مهمترین نیاز زائرین است

سید جواد جلالی‌نژاد رئیس انجمن صنفی مجتمع‌های گردشگری و واحد‌های پذیرایی استان قم نیز با بیان این که مجتمع‌های گردشگری باید نیاز‌های مختلف یک زائر را بر طرف کند، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین نیاز‌های یک مسافر، برپایی و اقامه نماز است.

رئیس انجمن صنفی مجتمع‌های گردشگری قم با تأکید بر خدمات فرهنگی به مردم افزود: خدمات فرهنگی و معنوی به مردم اگر بدون چشم داشت مادی و برای قرب الهی باشد کار بسیار پسندیده‌ای است.

جلالی‌نژاد تصریح کرد: توقف در مجتمع‌های گردشگری و واحد‌های پذیرایی بین‌راهی برای اقامه نماز و استراحت، نقش چشمگیری در کاهش حوادث و تلفات جاده‌ای دارد، که کمتر به این نقش توجه شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011018684328

برچسب‌ها