گواهینامه استاندارد برای یک واحد اقامتی در یاسوج صادر شد

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد از صدور یک گواهینامه استاندارد برای یک واحد اقامتی در شهر یاسوج مرکز این استان خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، فرشید کرمی امروز دوشنبه 19 دی‌ماه 1401 اظهار کرد: طبق بررسی انجام‌شده واحد اقامتی هتل پارسیان یاسوج با توجه به رعایت تمام استانداردهای لازم موفق به کسب گواهینامه استاندار شده است.

معاون گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این اولین واحد اقامتی استان بوده که گواهینامه استاندارد دریافت کرده است، بیان کرد: هرساله هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و واحدهای پذیرایی بین‌راهی بر اساس استانداردهای کمی و کیفی، گواهینامه استاندارد را دریافت می‌کنند.

کرمی بیان کرد: درجه‌بندی رستوران‌های سنتی در مرحله بعد، در دستور کار قرار دارد چراکه استانداردسازی کمک می‌کند که واحد‌های اقامتی با ضوابط کمی و کیفی تطبیق پیداکرده و خدمات را بر این اساس ارائه دهند.

او ادامه داد: اگر در طرح درجه‌بندی واحدهای اقامتی واحدهای استاندارد، شاخصه‌های ارزیابی و درجه‌بندی را رعایت نکنند باعث تنزل درجه، بسته به شرایط واحد اقامتی حتی منجر به لغو گواهی‌نامه استاندار آن‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011019400791

برچسب‌ها