هتل‌های قصرشیرین الگوی تشویق جوانی جمعیت کشور شدند/ تخفیف ۵۰ درصدی به زوج‌های جوان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت: با ابلاغ وزارت‌خانه به استان‌ها، هتل‌های شهر قصرشیرین با ارایه تخفیف‌های ویژه به زوج‌های جوان الگوی ترغیب و تشویق جوانان در معقوله ازدواج و جوانی جمعیت در حوزه گردشگری در تأسیسات اقامتی و پذیرایی تحت نظارت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، در سطح کشور شدند.

به‌گزارش‌ میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، محمدرضا سهیلی روز سه‌شنبه ۲۰ دیماه با اعلام این خبر اظهار کرد: اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان قصرشیرین با همکاری اداره ورزش و جوانان با پیگیری و مذاکره با واحد‌های اقامتی شهرستان تفاهم‌نامه همکاری برای ارائه تخفیف‌های ویژه به زوج‌های جوان منعقد کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: این تفاهم‌نامه به منظور ترغیب و تشویق جوانان به معقوله ازدواج و تسهیل خدمات سفر به آنان منعقد شده است.

او گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه زوج‌های جوانی که به شهرستان قصرشیرین سفر می‌کنند می‌توانند از تاریخ ازدواج به مدت ۶ ماه از ۵۰ درصد تخفیف اقامت در هتل سهند و هتل سیاوش این شهر استفاده کنند.

سهیلی افزود: همچنین این زوج‌ها از تاریخ ازدواج به مدت ۶ ماه می‌توانند از ۲۰ درصد تخفیف خرید اقلام و تولیدات غرفه صنایع دستی سفره خانه سنتی سیاوش در صورت سفر به شهرستان قصرشیرین استفاده کنند.

او تصریح کرد: این تفاهم‌نامه از طریق اداره‌کل برای معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ارسال و با نظر موافق به عنوان الگوی تشویق جوانان به معقوله ازدواج و ترغیب جوانی جمعیت به مدیران کل استان‌ها و کلیه کار گروه‌های گردشگری کشور برای اقدام مشابه، ابلاغ شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، در پایان ضمن تقدیر از رئیس اداره شهرستان قصرشیرین، تاکید کرد: برای تسری این الگو به سطح سایر تاسیسات گردشگری استان اقدامات لازم در دستور کار قرار دارد.

لازم به ذکر است تخفیفات واحدهای اقامتی شامل زمان پیک سفر از تاریخ ۲۰ اسفند لغایت ۲۰ اردیبهشت نخواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011020417263

برچسب‌ها