نظارت بر پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری کرمانشاه افزایش می‌یابد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، گفت: نظارت بر پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در سطح استان برای جلوگیری از انحراف پرداخت تسهیلات افزایش می‌یابد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، محمدرضا سهیلی روز پنجشنبه ۲۲ دیماه در جلسه بررسی طرح‌های گردشگری منطقه اورمانات، اظهار کرد: نظارت بر اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری استان برای جلوگیری از انحراف تسهیلات پرداختی با جدیت و افزایش تیم‌های نظارتی در دستور کار اداره‌کل قرار دارد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: انحراف در پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و با متخلفین برخورد قانونی انجام می‌شود. 

او گفت: همان گونه که به تسهیل‌گری در فرایند سرمایه‌گذاری اعتقاد راسخ داریم و به آن عمل می‌کنیم، نظارت بر اجرای صحیح پروژه‌ها را نیز با جدیت دنبال می‌کنیم. 

سهیلی افزود: در زمان بررسی پروژه‌ها و صدور مجوزهای لازم قطعا سرمایه‌گذاران اهلیت سنجی می‌شوند و با دقت عمل مجوزهای لازم صادر می‌شود. 

او تاکید کرد: در حوزه پرداخت تسهیلات گردشگری اعتبارت مناسبی در استان وجود دارد و سرمایه‌گذارانی که در این حوزه ورود کنند مورد حمایت ویژه اداره‌کل قرار می‌گیرند. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، احداث تاسیسات گردشگری به ویژه در حوزه اقامتی و تفریحی را یکی از نیازهای استان توصیف کرد و گفت: درخواست‌های این حوزه با دقت عمل و سرعت بیشتری پیگیری می‌شوند. 

او افزود: کمیته بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در استان به صورت منظم برگزار می‌شود تا درخواست‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن بررسی و در صورت موافقت منجر به صدور مجوز شوند. 

سهیلی درخاتمه تصریح کرد: سعی ما بر این است تاسیسات گردشگری استان بر اساس ظرفیت‌های مناطق مختلف استان و با پراکندگی مناسب در همه مسیرهای گردشگری ایجاد شوند. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011022417891

برچسب‌ها