مجموعه پل معلق هیر از مزیت‌های مهم گردشگری اردبیل است

استاندار اردبیل گفت: مجموعه پل معلق هیر که منجر به مهاجرت معکوس در این شهر شده است از مزیت‌های مهم گردشگری اردبیل محسوب می‌شود.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، سید حامد عاملی امروز ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ گفت: سرمایه‌گذاری در مجموعه پل معلق هیر از نمونه‌های موفق سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری است که موجب مهاجرت معکوس در این شهر شده و مزیت گردشگری اردبیل محسوب می‌شود.

استاندار اردبیل افزود: سرمایه‌گذاری در این منطقه ادامه دارد و لازم است که مسئولان مربوطه به ویژه در شورای شهر و شهرداری هیر برای تامین زمین و ایجاد شرایط برای رونق بیشتر منطقه همکاری لازم را داشته باشند.

او تاکید کرد: توجه به اجرای زیرساخت‌های ارتباطی این منطقه، ایجاد پارکینگ و راه دسترسی مناسب و همچنین تبلیغات گسترده در راستای رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو می‌تواند موجب رونق هرچه بیشتر پل معلق هیر باشد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: اجرای پروژه‌های موفق و خلاقانه‌ای مثل پل معلق هیر و مشگین‌شهر نقش مهمی در تحول گردشگری استان داشته‌اند و این صنعت را از تک قطبی بودن خارج کرده‌اند و در همین راستا اداره کل از تمامی طرح‌های سرمایه‌گذاری مبتکرانه در حوزه گردشگری حمایت می‌کند.

حسن محمدی ادیب افزود: همچنین اداره کل میراث‌فرهنگی استان توسعه گردشگری زمستانی را هم در برنامه‌های خود دارد تا از این طریق نیز به خروج صنعت گردشگری از فعالیت فصلی کمک کند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011024292634

برچسب‌ها