نمایشگاه 2023 لرستان فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان نمایشگاه 2023 لرستان را فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی استان دانست.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، عطا حسن‌پور امروز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۱ با بیان این خبر گفت: با هدف معرفی هر چه بهتر توانمندی‌های لرستان در حوزه‌های مختلف به منظور جذب سرمایه‌گذارهای داخلی و خارجی، نمایشگاه 2023 در استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان با بیان اینکه این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی به منظور معرفی ظرفیت‌های گردشگری و تولیدات صنایع‌دستی استان محسوب می‌شود، افزود: در نمایشگاه 2023 لرستان که با حضور دستگاه‌های اجرایی استان و همچنین تجار کشور عراق و دیگر سرمایه‌گذاران داخلی برگزار خواهد شد ظرفیت‌های گردشگری لرستان نیز ارائه می شود.

او اظهار داشت: در نمایشگاه 2023 لرستان علاوه بر معرفی ظرفیت‌های گردشگری لرستان در حوزه‌های مختلف با روش‌های نوین تبلیغاتی، تولیدات و آثار هنرمندان صنایع‌دستی استان نیز با حضور 15 صنعتگر در 10 رشته به معرض نمایش در خواهد آمد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان بیان کرد: نمایشگاه 2023 لرستان از چهارم تا ششم بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی خرم‌آباد دایر است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011027309318

برچسب‌ها