جشنواره طبخ آبزیان در خمین برگزار شد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از برگزاری جشنواره طبخ آبزیان همزمان با جشن ولادت حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت مقام زن خبر داد.

به‌گزارش‌ میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی حسن حسینی امروز ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱ گفت: این جشنواره با همکاری جهاد کشاورزی استان در اقامتگاه بوم‌گردی وشن در روستای فرج‌آباد شهرستان خمین برگزار شد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی با اشاره به اینکه این جشنواره به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) برگزار شد، افزود: این جشنواره به مدت دو روز همراه با اجرای برنامه‌های هنری و موسیقی زنده، نمایشگاه صنایع‌دستی و عرقیجات، پایش رایگان فشار و قند خون بود و با استقبال خوب مردم منطقه و‌ مسافران و گردشگران مواجه شد.

حسینی هدف از برگزاری این جشنواره ترویج فرهنگ مصرف آبزیان به عنوان غذای سلامتی دانست و افزود: با انتخاب هیئت داوران در پایان این مراسم به نفرات برتر جشنواره جوایزی اهدا شد.

او ادامه داد: اميدواريم با برگزاری اين نوع جشنواره‌ها و تحقق اهدافی نظير متوازن کردن توليد و مصرف و فرهنگ سازی در این زمینه قدمی برداریم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401102872543

برچسب‌ها