کاهش نسبی دما در نوار شرقی کشور/ آلودگی در شهرهای پرجمعیت تا فردا ادامه دارد

رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تا روز پنجشنبه 29 دی ماه و کاهش نسبی دما در نوار شرقی کشور از فردا خبر داد.

صادق ضیائیان رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا درباره وضعیت آب‌وهوای شهرهای کشور گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌‌یابی هواشناسی امروز در جنوب خراسان رضوی، استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، شرق استان‌های هرمزگان، کرمان و یزد بارش باران و در ارتفاعات برف انتظار می‌رود و به‌ تدریج این سامانه از جنوب شرق خارج می‌شود.

او همچنین وضعیت جنوب شرق کشور را در روز پنجشنبه 29 دی ماه ابری همراه با رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی کرد و افزود: همچنین از فردا تا یکشنبه وزش باد همراه با کاهش نسبی دما در نوار شرقی و مناطقی از مرکز و جنوب کشور به‌ویژه در خراسان رضوی، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان رخ می‌دهد.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: در نوار غربی کشور جوی آرام همراه با روند افزایش دما خواهیم داشت.

ضیائیان یادآور شد: در این مدت در سواحل گیلان، غرب استان‌های مازندران و اردبیل، جنوب بوشهر و فارس و غرب هرمزگان، ابرناکی و رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

به گفته او خلیج فارس تا روز پنجشنبه مواج است و آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تا روز پنجشنبه تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011028957143

برچسب‌ها