احداث مسیر گردشگری هوراند-گرمی-انگوت

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی از احداث مسیر گردشگری هوراند-گرمی-انگوت خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، حسین حاتمی روز دوشنبه ۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ ضمن اعلام این خبر گفت: نشست مشترکی با حضور نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس و با حضور مدیران‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌های آذربایجان‌شرقی و اردبیل و فرمانداران هوراند و انگوت و سایر مدیران محلی برای احداث مسیر گردشگری هوراند-انگوت-گرمی برگزار شد.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی گفت: چشم‌انداز این جاده از لحاظ توسعه جاده‌های شریانی، مراودات اجتماعی و فرهنگی و توسعه گردشگری شهرستان‌های کلیبر، خداآفرین و هوراند دارای اهمیت بسزایی است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: مقرر شد فاز اول این پروژه توسط ماشین‌آلات هر دو استان تا ۱۵ روز آینده در روستا‌های شقلان و زاویه سنگ مستقر و نسبت به احداث جاده اقدام کنند.

حاتمی اظهار داشت: با اجرای این پروژه، مسیر هوراند به جاده گرمی-مشگین از مسیر انگوت به یک سوم کاهش و به ۷۵ کیلومتر می‌رسد. همچنین یک مجتمع آبرسانی در یکی از روستا‌های ملاحونی، شقلان یا زاویه سنگ برای آبرسانی به روستا‌های پایین دست هر دو منطقه احداث می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401110342801

برچسب‌ها