احداث اردوگاه و مجتمع‌های گردشگری‌تفریحی در اندیکا

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اندیکا از احداث یک اردوگاه و سه مجتمع تفریحی‌گردشگری در این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌‍آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، سیدعلی موسوی چهارم بهمن‌ماه 1401 با اشاره به شرایط مطلوب آب و هوایی و ظرفیت‌های بی‌نظیر طبیعی، فرهنگی و تاریخی شهرستان اندیکا گفت: اداره میراث‌فرهنگی با استفاده از اعتبار تخصیص داده‌شده نسبت به احداث تأسیسات گردشگری در این شهرستان اقدامات لازم را انجام داده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اندیکا در ادامه به احداث یک اردوگاه و سه مجتمع گردشگری‌تفریحی در شهرستان اشاره کرد و افزود: بیش از 95درصد از عملیات احداث اردوگاه یادشده انجام گرفته و این اردوگاه اقامتی که شامل چهار سوئیت می‌شود تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید. همچنین از سه مجتمع گردشگری پیش‌گفته نیز یک مجتمع آماده بهره‌برداری و دو مورد دیگر نیز در حال ساخت هستند.

او تأکید کرد: افزایش اقامتگاه‌های گردشگری در این شهرستان برای پذیرش و ماندگاری گردشگران و مسافران موضوعی ضروری است.

موسوی با بیان این‌که تقویت زیرساخت‌های گردشگری نوعی سرمایه‌گذاری است گفت: این نوع سرمایه‌گذاری، در کوتاه‌مدت، اشتغال‌زایی و درآمد ایجاد می‌کند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اندیکا با اشاره به این‌که اندیکا شهر گردشگرپذیری است عناون کرد: باید در زمینه بررسی زیرساخت‌های گردشگری و توسعه گردشگری این شهرستان تلاشی مضاعف صورت گیرد.

او خاطرنشان کرد: تأمین زیرساخت‌های گردشگری نظیر احداث مجتمع‌های اقامتی و پذیرایی از جمله ضرورت‌های جذب گردشگر است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011104478140

برچسب‌ها