معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کرمانشاه در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، از معرفی ویژه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز سه‌شنبه ۱۱ بهمن‌ماه در جلسه هماهنگی حضور اداره‌کل در شانزهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی تهران، اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی تهران بزرگترین رویداد گردشگری سالانه وزارتخانه است و فرصت بسیار مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان است. 

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: همزمانی نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی و نمایشگاه‌ بین‌المللی گردشگری فرصتی را فراهم کرده است که با همه توان کرمانشاه را معرفی کنیم. 

او افزود: اداره‌کل با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود و همراهی بخش‌های مختلف گردشگری و برخی از دستگاه‌های مرتبط در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کند. 

فرمانی گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده در این نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان به صورت ویژه برای سرمایه‌گذاران معرفی می‌شود. 

او افزود: هماهنگی‌هایی با شهرداری کرمانشاه و شرکت آب منطقه‌ای برای معرفی ظرفیت‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری این حوزه‌ها انجام شده که در نمایشگاه معرفی می‌شود. 

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، ادامه داد: استان کرمانشاه از ظرفیت‌های ممتازی در حوزه گردشگری برخوردار است که این نمایشگاه فرصتی‌ است تا سرمایه‌گذاران با این ظرفیت‌ها آشنا شوند و به حوزه گردشگری استان ورود کنند.

او گفت: حضور بخش خصوصی، تاسیسات و فعالان گردشگری استان در غرفه کرمانشاه نمود ویژه‌ای خواهد داشت. 

فرمانی اظهار کرد: در این نمایشگاه از برخی دستاوردهای حوزه گردشگری استان در زمینه تبلیغات گردشگری رونمایی می‌شود. 

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از ۱۸ بهمن‌ماه آغاز و تا ۲۱ بهمن‌ماه 1401 ادامه دارد. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011111417134

برچسب‌ها