افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۵ پروژه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در بوشهر

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر از افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۵ پروژه در استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، اسماعیل سجادی‌منش امروز پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ با اعلام این خبر گفت: همزمان با دهه مبارک فجر در بهمن‌ماه جاری ۲۵ پروژه حوزه‌های تخصصی اداره‌کل متبوع افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر افزود: این پروژه شامل هتل، هتل آپارتمان، مجتمع خدمات رفاهی بین راهی، بوم‌گردی، کارگاه صنایع‌دستی، مرمت و احیا خانه تاریخی، مرکز گردشگری ساحلی دریایی، اقامتگاه و سفره خانه سنتی می‌شود.

او ادامه داد: اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای این پروژه‌ها ۱ هزار و ۷۴۶ میلیارد و ۵۹۳ میلیون تومان برآورد شده است که بخشی از این اعتبار از محل تسهیلات تبصره ۱۸ تامین شده است.

سجادی‌منش بیان کرد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری و صنایع‌دستی موجب رونق اشتغال در استان است که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای ۷۳۳ نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر در پایان یادآور شد: این پروژه‌ها در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، دیر، گناوه، عسلویه، کنگان و تنگستان با مشارکت بخش خصوصی اجرا شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011113817506

برچسب‌ها