نمایشگاه صنایع‌دستی هنرمندان فرادنبه بروجن گشایش یافت

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بروجن گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی مرتبط با هنرمندان شهر فرادنبه از توابع این شهرستان گشایش یافت.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، بهادر نوروزی روز یکشنبه 16 بهمن‌ماه 1401 با اعلام این خبر تأکید کرد: این نمایشگاه به‌منظور عرضه تولیدات و توانمندی‌های هنرمندان فعال در رشته‌های مختلف صنایع‌دستی و هنرهای سنتی شهر فرادنبه شهرستان بروجن در 10 غرفه برگزار شد.

او افزود: تشویق کارآفرینان جوان و نوجوان با هدف تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین علت‌های برگزاری این نمایشگاه به‌‍‌شمار می‌رود.

نوروزی تصریح کرد: نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی مرتبط با هنرمندان شهر فرادنبه تا پایان دهه فجر انقلاب اسلامی همه روزه از ساعت 9 تا 12 و 14 تا 17 در محل سالن شهدای ورزشکار حوزه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) این شهر برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

او یادآور شد: به‌منظور حمایت از رشته‌های مختلف صنایع‌دستی و هنرهای سنتی آمادگی معرفی هنرمندان فعال به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات ارزان‌قیمت وجود دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011116748921

برچسب‌ها