قزوین در نمایشگاه گردشگری تهران میزبان سرمایه‌گذاران می‌شود

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین گفت: غرفه قزوین با ارائه بیش از 50 فرصت سرمایه‌گذاری در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران میزبان سرمایه‌گذاران این حوزه است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین نادر محمدی روز دوشنبه 17 بهمن‌ماه 1401 با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری یکی از مهم‌‍ترین و معتبرترین رویدادهای حوزه گردشگری است که هرساله با حضور متخصصین و صاحب‌نظران صنعت گردشگری، فعالان بخش خصوصی، صاحبان سرمایه و علاقه‌مندان به این حوزه با هدف آشنایی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های گردشگری مناطق مختلف کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های گردشگری تهران برگزار می‌شود و تجربه‌های مفید و منحصربه‌فردی را برای غرفه‌داران و بازدیدکنندگان رقم می‌زند.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین با بیان اینکه تمرکز بر فرصت‌های سرمایه‌گذاری مهمترین ویژگی نمایشگاه امسال به‌شمار می‌رود، افزود: استان قزوین با تهیه بیش از 50 بسته سرمایه‌گذاری برای معرفی و ارائه به متقاضیان سرمایه‌گذاری در غرفه‌ای به مساحت 307 متر در این نمایشگاه حضوری متفاوت دارد.

او ادامه داد: این بسته‌ها، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف گردشگری اعم از گردشگری آبی، گردشگری کشاورزی، گردشگری تاریخی و... را شامل می‌شود.

محمدی با اشاره به سایر برنامه‌های غرفه قزوین در نمایشگاه افزود: ارائه شیرینی‌های سنتی قزوین، ارائه و معرفی آثار هنرمندان صنایع‌دستی، معرفی ظرفیت‌های قزوین با ارائه اقلام فرهنگی از قبیل کتابچه، بروشور، نقشه گردشگری استان و پخش تیزر و کلیپ، معرفی و ارائه ظرفیت‌های گردشگری روستایی، رونمایی از کتاب گردشگری کشاورزی، اجرای کاراکتری با عنوان سیلورمن و... از جمله برنامه‌های غرفه استان در نمایشگاه است.

او یادآور شد: همچنین با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته توسط وزارتخانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حاشیه این نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی و پنل‌های تخصصی گردشگری برگزار می‌شود که حضور در آنها برای علاقه‌مندان رایگان است.  

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین با دعوت از سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه گردشگری برای حضور در غرفه این استان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از تاریخ 18 لغایت 21 بهمن ماه از ساعت 9 الی 16 دایر است و غرفه استان قزوین در سالن شماره 41 میزبان سرمایه‌گذاران، فعالان و علاقه‌مندان صنعت گردشگری خواهد بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011117492716

برچسب‌ها