مراسم نور و صدای تخت جمشید در نمایشگاه گردشگری تهران برگزار می‌شود

مدیرکل میرا‌ث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از اجرای مراسم نور و صدای تخت جمشید در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته و سی‌وششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی تهران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، سید مؤید محسن‌نژاد امروز ۱8 بهمن‌ماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: در بخش برنامه‌های محتوایی و بصری، برای اولین بار اجرای مراسم نور و صدای تخت جمشید در غرفه استان فارس اجرا خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: با حضور بخش دولتی و مشارکت بخش خصوصی، میزهای تخصصی گردشگری، ظرفیت‌های عشایری، طبیعت‌گردی و ... به نمایش گذاشته می‌شود و از سند توسعه اقتصادی و چشم‌انداز ۵ ساله صنایع‌دستی استان فارس رونمایی خواهد شد.

محسن‌نژاد به بخش‌های حاضر و شرکت‌کننده در غرفه‌ها اشاره کرد و افزود: گردشگری فارس در بخش‌های سلامت، طبیعت‌گردی، مذهبی و همچنین فرصت‌های سرمایه‌گذاری حضوری پررنگ و تأثیرگذار دارد.

محسن‌نژاد ضمن برشمردن ویژگی‌ها و جذابیت‌های این طرح گفت: علاوه بر اجرای مراسم نور و صدای تخت جمشید، محور تاریخی ساسانی نیز که از جمله محورهای تاریخی و با اهمیت استان فارس است، معرفی خواهد شد.

انتهای پیام /

انتهای پیام/

کد خبر 14011118143648

برچسب‌ها