البرز را از معبر به مقصد گردشگری تبدیل می‌کنیم

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز گفت: البرز امسال در نمایشگاه بین المللی گردشگری با شعار «البرز را از معبر به مقصد گردشگری تبدیل می‌کنیم» حضور متفاوتی دارد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز، یحیی دارایی روز سه‌شنبه 18 بهمن 1401 در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته بیان کرد: امسال با استفاده از رویکردهای تولید محتوا از جاذبه‌های گردشگری البرز اعم از طبیعی، تاریخی، فرهنگی، کشاورزی، بوم‌گردی و صنعتی هدف این است که البرز را به عنوان مقصد گردشگری معرفی کنیم.

به گفته دارایی البرز استانی چهار فصل است که نزدیکی به پایتخت و قرار گرفتن در مسیر اتصال بیش از 15 استان غربی و شمالی کشور می‌تواند آن را به ایستگاه گردشگان حداقل برای 48 ساعت پایان هفته تبدیل کند. 

سرپرست اداره‌کل ميراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز افزود: در این راستا انتظار می‌رود دفاتر خدمات مسافرتی البرز با رویکردی جدید مبنی بر معرفی جاذبه‌های گردشگری البرز در قالب برگزاری تورهای آشناسازی قدم موثری بردارند و اداره کل هم در این راستا حمایت‌های لازم تبلیغاتی را انجام می‌دهد.

دارایی با اشاره به اینکه تولید محتوای نمایشگاه 1401 نیز بر همین محور قرار دارد، گفت: گردشگری در مرحله اول نیاز به بازاریابی دارد، به دنبال این هستیم با رویکردی کاملا متفاوت از سال‌های گذشته در قالب ارائه محتویات ظرفیت‌های گردشگری البرز به مخاطبین، نگاه مردم را نسبت به البرز از یک استان معبر به استان مقصد گردشگری تغییر دهیم. 

او همچنین همکاری دستگاه‌های مرتبط برای رونق گردشگری به عنوان صنعتی فرابخشی را ضروری دانست و گفت: البرز با توجه به داشتن رتبه دوم مهاجرپذیری در کشور به فرموده رهبرانقلاب به عنوان سرزمین اقوام و ایران کوچک شناخته می‌شود و با توجه به موقعیت استراتژیک می‌تواند جزو پنج استان کشور در جذب گردشگر باشد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401111853770

برچسب‌ها