رونمایی از ۱۵۰ بسته و فرصت سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری استان گلستان

۱۵۰ بسته و فرصت سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری استان گلستان در بازدید مهندس سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و هیأت همراه از بخش نمایشگاهی استان گلستان در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران رونمایی شد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، مهندس سیدعزت الله ضرغامی روز سه‌شنبه ۱۸ بهمن‌ماه هم‌زمان با آغاز به کار شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران و سی‌وششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی با حضور در سالن 40 محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران از بخش نمایشگاهی استان گلستان در این نمایشگاه بازدید کرد.

در این بازدید ۱۵۰ بسته و فرصت سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری استان گلستان توسط وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رونمایی شد.

محمدجواد ساوری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان در این آیین گفت: یکی از فرصت‌های ویژه در شانزدهمین دوره نمایشگاه گردشگری تهران معرفی ویژه بسته‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان است.

او خاطرنشان کرد:  ۱۵۰ بسته و فرصت سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان با حجم سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۱۶۵ هزار و ۲۶۲ میلیارد ریال احصا شده و آماده معرفی به سرمایه‌گذاران است.

علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری و مریم جلالی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و جمعی از مقامات و مسئولان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را در بازدید از بخش نمایشگاهی استان گلستان همراهی کردند.

بخش نمایشگاهی استان گلستان در این نمایشگاه با متراژ حدود ۳۰۰ مترمربع در سالن ۴۰ واقع‌شده است.

علاوه‌بر استفاده از محصولات و تولیدات هنرمندان صنایع‌دستی در چیدمان غرفه پذیرایی میهمانان ویژه، در طراحی پلان بخش نمایشگاهی گردشگری استان، ساختمان تاریخی تقوی شهر تاریخی استرآباد (گرگان) به عنوان هسته مرکزی خواهد بود و سعی شده تا با ساخت شماتیکی از دیوار بزرگ گرگان، این اثر فاخر استان بیشتر به بازیدکنندگان معرفی شود. 

در سی‌وششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران که همزمان با نمایشگاه گردشگری برگزار می‌شود، ۲۴هنرمند صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان باهدف بازاریابی، فروش، توسعه و ترویج صنایع‌دستی در سالن‌های ۶ الی ۹ و ۲۷ و ۴۰ محل دائمی نمایشگاه‌های دائمی تهران به عرضه محصولات شاخص استان می‌پردازند. 

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته و سی‌وششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی از ۱۸ لغایت ۲۱ بهمن سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ساعت ۹الی ۱۵:۳۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

کد خبر 14011119118354

برچسب‌ها