«خه‌بات درفشی» سرپرست مدیریت امور پژوهشی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری شد

«خه‌بات درفشی» با حکم مصیب امیری رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری به عنوان سرپرست مدیریت امور پژوهشی این مرکز منصوب شد.

به‌گزارش میراث‌‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، در حکم خه‌بات درفشی آمده است: نظر به تعهد ، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مدیریت امور پژوهشی منصوب می‌شوید.

توفیق روز افزون جناب‌عالی را در جهت انجام مسئولیت‌های محوله و به خصوص در راستای تحقق شرح وظایف مصوب و سند راهبردی پژوهشگاه از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

اهم وظایفی که انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی دقیق، سازمان‌دهی مناسب و اهتمام لازم با بهره‌گیری از توان صاحب‌نظران و کارشناسان متعهد و متخصص درراستای اهداف پژوهشگاه به‌عمل آید، به شرح ذیل است:

-دبیری، تنظیم و تدوین مصوبات شورای پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری

-انجام بررسی‌های لازم برای شناخت نیازهای تحقیقاتی و پژوهشی پژوهشگاه، با توجه به سیاست‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور

-ایجاد بانک اطلاعاتی مجریان، مشاورین، ناظران و صاحب‌نظران امور پژوهشی و عناوین پژوهشی مرتبط با وظایف پژوهشگاه و نظارت و کنترل بر پیشرفت طرح‌های پژوهشی

-همکاری و ایجاد هماهنگی بین فعالیت‌های پژوهشی پژوهشکده‌ها و واحدهای مختلف تحقیقاتی و اجرایی

-تعامل و ارتباط مستمر با اساتید و صاحب‌نظران و متخصصان و اعضا هیات علمی پژوهشگاه در جهت پیشبرد هر چه بهتر وظایف و اهداف مرکز.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011119330122

برچسب‌ها