اجرای آیین اتحاد اقوام ایران در غرفه کرمانشاه

با حضور گروه‌های هنری برنامه آیینی اتحاد اقوام ایرانی در غرفه استان کرمانشاه در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، علی صابر روز چهارشنبه ۱۹ بهمن‌‌ماه در این خصوص اظهار کرد: استان کرمانشاه با توجه به تنوع اقوام و مذاهب به لحاظ فرهنگی از جذابیت ویژه‌ای برخوردار است که همواره مورد توجه خاص گردشگران بوده است. 

معاون گردشگری استان کرمانشاه، گفت: با وجود این تنوع قومی و مذهبی کرمانشاه همواره مهد همدلی و اتحاد بوده است و اجرای این مراسمات آیینی با تنوع زیاد در کنار برای تقویت اتحاد میان اقوام ایرانی است. 

او گفت:  ترویج اتحاد و همدلی و تقویت حس وطن دوستی میان همه اقوام ایرانی یکی از دستاوردهای این گونه مراسمات آیینی و نمایشی است. 

صابر افزود: استقبال ویژه مردم و بازدیدکنندگان از این مراسمات موجب شده تا معرفی فرهنگ و آیین‌های بومی و محلی به عنوان یکی از آیتم‌های اصلی مورد توجه همه استان‌ها باشد. 

او ادامه داد: گروه‌های موسیقی تنبور نواز و هلپرکی محلی استان در طول ایام برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران به اجرای برنامه می‌پردازند. 

غرفه استان کرمانشاه در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در سالن 38A میزبان بازدیدکنندگان است. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011119417576

برچسب‌ها