حضور در نمایشگاه گردشگری فرصتی مناسب برای تبادل تجارب این حوزه است

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور قزوین در نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران فرصت مناسبی را برای کسب و انتقال تجارب و توانمندی‌ها در کنار سایر استان‌ها فراهم می‌کند که در تحقق اهداف توسعه گردشگری پایدار بسیار موثر است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین لطف‌الله سیاهکلی روز سه‌شنبه 18 بهمن 1401 در بازدید از غرفه قزوین در نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران افزود: قزوین به‌لحاظ برخورداری از تمدن غنی، پیشینه تاریخی و میراث‌فرهنگی گرانبها در کنار جاذبه‌های طبیعی از موقعیت ویژه و ممتازی در کشور برخوردار است که به‌دلیل ضعف در تبلیغات به شایستگی معرفی نشده‌اند.

سیاهکلی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در معرفی  استان اظهار کرد: رسانه یک ابزار مدیریتی است که باید نگاه به آن در دستگاه‌ها در حد یک معاونت ارتقا یابد و تلاش کرد تا از این ظرفیت برای تبیین نقش موثر استان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و... در کشور بهره برد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جاذبه‌های گردشگری متعدد و متنوع استان هرکدام می‌توانند در نقش یک رسانه برای معرفی قزوین موثر باشند، افزود: حضور در نمایشگاه موجب می‌شود تا نقش اصلی خود را به‌عنوان یک رسانه در معرفی و شناساندن توانمندی‌های استان به درستی ایفا کرده و گام موثری به سوی تحقق اهداف توسعه پایدار گردشگری برداریم.

غرفه استان قزوین در سالن شماره 41 شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی‌و‌ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی تهران از تاریخ 18 لغایت 21 بهمن‌ماه میزبان بازدیدکنندگان است. 

  انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

کد خبر 14011119492533

برچسب‌ها