نمایشگاه بین‌المللی گردشگری محفلی برای گردهمایی فعالان گردشگری سمنان و دیگر استان‌هاست

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری محفلی برای گردهمایی فعالان گردشگری و تبادل تجربه بین دو بخش خصوصی و دولتی است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، امیر کرم‌زاده روز چهارشنبه 19 بهمن‌ماه 1401 با توجه به حضور اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان سمنان در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری افزود: اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان به همراه سایر دستگاه‌های اجرایی مانند شهرداری‌ها، شرکت شهرک‌های صنعتی، بخش خصوصی و هنرمندان صنایع‌دستی در این نمایشگاه حضور فعال داشته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: از دیگر اهداف شرکت در این نمایشگاه، تعامل با سایر همکاران سایر استان‌ها و معرفی ظرفیت‌های استان به گردشگران داخلی و خارجی است.

کرم‌زاده افزود: معرفی فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری استان از اهداف این اداره‌کل است که امیدواریم به‌صورت کامل این امر تحقق یابد.

غرفه معرفی استان سمنان در سالن 1-44 و غرفه‌های صنایع‌دستی در سالن‌های 8-9 و 27 دایر می‌باشد و این نمایشگاه تا 21 بهمن‌ماه در محلی دائمی نمایشگاه بین‌المللی ادامه دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011119863204

برچسب‌ها