نهاوند با داشته‌های متنوع گردشگری در کشور ناشناخته است

شهردار نهاوند در حاشیه برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران گفت: نهاوند پیشینه تاریخی متنوع، متغیر و پرباری دارد ولی عملاً پیشینه تاریخی با این زیرساخت‌ها به ایران معرفی نشده است و نیاز به معرفی دارد.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، مجید یوسفی نوید، چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه در بازدید از غرفه این استان در نمایشگاه گردشگری با تشریح فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان نهاوند گفت: نهاوند هم زیرساخت‌های تاریخی و هم زیرساخت طبیعی بی‌نظیری دارد، آب و هوای خاص معتدل بدون شرجی و نیز باغات فراوان و سراب‌های خاصی که میزبان مسافران شهرهای جنوبی کشور از جمله اهواز و آبادان و جنوب است از جمله مزیت‌های این شهر است.

 شهردار نهاوند گفت: نهاوند به عنوان یک پایگاه شناخته نشده است و حتی در استان هم غالباً به خاطر مسیری که این شهرستان دارد به نهاوند سفر نکرده‌اند.

او افزود: در حوزه گردشگری و اقامتی به هر عنوانی مشکلاتی از سال‌های پیش وجود دارد که امیدواریم با پیگیری حل شود.

او موضوع سوم را بحث سیمای شهری عنوان کرد و گفت: شهر باید زیبا و نمای درخوری داشته باشد که در حوزه زیرساخت‌ها در یک سال گذشته ورود پیدا کردیم و امیدواریم با رونق گردشگری نهاوند بتوانیم خدمات شایانی را به گردشگران بدهیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011119889717

برچسب‌ها