استقبال مدیر بخش بین‌الملل کمیته گردشگری مسکو از حضور ایران در نمایشگاه MITT مسکو

اولگا ماکارووا که در راس هیاتی از فعالان گردشگری هتلداری کشور روسیه به‌منظور آشنایی با ظرفیت‌های گردشگری ایران به کشورمان سفر کرده است، روز چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ در حاشیه برپایی شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران با حضور در غرفه کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با محمدحسین صوفی دیدار و تبادل نظر کرد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، پیگیری لغو روادید میان ایران و روسیه، برگزاری رالی‌های بین‌المللی در مسیر تهران-مسکو و دیگر شهرها به‌منظور معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری دو کشور، برپایی نمایشگاه‌های گردشگری، برنامه‌ریزی برای اجرای رویدادهای بین‌المللی مشترک، تبادل گردشگر، شرکت ایران در نمایشگاه بین‌المللی سفر و هتل‌داری مسکو 2023 و اجرای برنامه‌ها و طرح‌های تبلیغاتی مشترک از مهمترین محورهای این گفت‌وگو بود.

در ادامه این جلسه مدیر بخش بین‌الملل کمیته گردشگری شهر مسکو از مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی دعوت کرد تا با سفر به روسیه از ظرفیت‌های گردشگری شهر مسکو بازدید کند.

اولگا ماکارووا همچنین از حضور ایران و نمایندگی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی برای برپایی پاویون کشورمان در نمایشگاه MITT مسکو استقبال و برای همکاری با کانون به منظور حضور شایسته در این رویداد بین‌المللی اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011119957682

برچسب‌ها