بازدید مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی از غرفه استان گیلان

مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از غرفه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری بازدید کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان ولی جهانی با اعلام این خبر گفت: همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، احمد تجری مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیر ساخت و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، ضمن بازدید از غرفه استان گیلان در جلسه‌ای مشترک با حضور ولی جهانی مدیرکل و زهرا جهانی معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان و سرمایه‌گذاران پروژه‌های گردشگری استان در محل نمایشگاه بین اللملی تهران شرکت کردند.

مدیرکل و میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان با اعلام این خبر افزود: با حضور مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیر ساخت و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور از کتاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری استان گیلان که از فرصت‌های سرمایه‌گذاری ارایه شده در اولین همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری استان تهیه و تدوین شده، رونمایی شد.

او گفت: تجری ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این همایش در استان گیلان و تدوین و تهیه اطلس جامع از فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری، از برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در سایر استان‌ها خبر داد.

جهانی اضافه کرد: در ادامه، در جلسه‌ای که با حضور جمعی از سرمایه‌گذاران برگزار شد ضمن بررسی ظرفیت‌ها و مشکلات پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری استان نسبت به اهتمام کلیه دستگاه‌های اجرایی ذیربط جهت تسریع در فرآیند صدور مجوز و رفع موانع تاکید شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان بیان کرد: پروژه پل‌شیشه‌ای منطقه حشمت آباد شهرستان رودبار که بعنوان طولانی‌ترین پل شیشه‌ای کشور است از پروژه‌های مطرح شده در این جلسه بود که با حضور سرمایه گذار مورد بررسی قرار گرفت.

شایان ذکر است این پروژه با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر ده هزار میلیارد ریال بخش خصوصی در منطقه حشمت آباد رودبار اجرا خواهد شد.

اجرای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011120709632

برچسب‌ها