برگزاری میز تخصصی گردشگری کشاورزی با محوریت لرستان در نمایشگاه بین‌المللی تهران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و‌ صنایع دستی استان از برگزاری میز تخصصی گردشگری کشاورزی با محوریت لرستان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران خبر داد.

به گزارش‌ میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، عطا حسن‌پور پنج‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ با بیان این خبر گفت: میز تخصصی گردشگری کشاورزی با محوریت لرستان و با حضور فعالان این حوزه در سطح کشور در غرفه لرستان برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان بیان داشت: در این میز تخصصی ظرفیت‌های گردشگری کشاورزی لرستان بخصوص مجموعه بزرگ کشت و صنعت و گردشگری فجر صفا ‌لرستان برای فعالان این حوزه معرفی شد.

او با بیان اینکه مجموعه کشت و صنعت و گردشگری فجر صفا لرستان به عنوان قطب گردشگری کشاورزی ایران پتانسیل‌های بسیار خوبی دارد افزود: این مجموعه با بخش های مختلف از جمله محصولات گلخانه‌ای، مزرعه گیاهان دارویی، اکو کمپ‌های سنتی ‌‌و مدرن و‌ همچنین پرورش گوزن زرد ایرانی ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه آگروتوریسم در کشور محسوب می شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان اظهار کرد: خوشبختانه نگاه مثبت مجموعه مدیریت مجتمع کشت و صنعت و‌ گردشگری فجر صفا لرستان به حوزه گردشگری موجب شتاب خوب رشد گردشگری کشاورزی در استان شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011121309895

برچسب‌ها