حضور در نمایشگاه گردشگری فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های این حوزه است

معاون امورعمرانی استاندار قزوین در سومین روز فعالیت نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران با حضور در غرفه قزوین از فعالیت‌های صورت‌گرفته در بخش نمایشگاهی استان بازدید کرد.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از خبرگزاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین مهدی رجحانی روز پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ضمن بازدید از بخش‌های مختلف غرفه استان گفت: گردشگری به طور قطع یکی از محورهای اصلی توسعه است که علی‌رغم اینکه فرصت رشد آن بیشتر است، متاسفانه در مقایسه با سایر ظرفیت‌ها چون صنعت و کشاورزی کمتر به آن توجه شده‌ است .

معاون امورعمرانی استاندار با بیان اینکه تمرکز مجموعه مدیریت استان بر فعال کردن ظرفیت‌های بالقوه است، افزود: این نمایشگاه که یک گردهمایی بین‌المللی در حوزه گردشگری به‌شمار می‌رود فرصت مناسبی برای معرفی و ارائه ظرفیت‌های این حوزه است و در همین راستا تلاش شده است که از این فرصت چند روزه با تمرکز بر دعوت و جذب سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی حوزه گردشگری استفاده شود. 

او‌ تاکید کرد: قطعا یک رویداد چند روزه برای تحقق این هدف کافی نیست و تلاش برای جذب سرمایه‌گذار و توسعه گردشگری استان باید در همه ایام سال مستمر باشد.

رجحانی خاطرنشان کرد: طی ماه‌های گذشته نیز سعی بر این بوده که پروژه‌های بزرگی در حوزه گردشگری تعریف شوند و انشالله سرمایه‌گذاران واقعی با هدف انجام فعالیت‌های اقتصادی حوزه گردشگری وارد استان قزوین شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 14011121492937

برچسب‌ها