ترویج میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مدرسه مجازی پارسونا

دبیر نخستین رویداد مسابقه ملی شخصیت‌پردازی پارسونا گفت: ترویج میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مدرسه مجازی پارسونا آموزش داده می‌شود.

فاطمه بنیادی دبیر نخستین رویداد ملی شخصیت‌پردازی پارسونا در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌‌آریا گفت: مدرسه مجازی پارسونا از 23 تا 27 بهمن‌ماه 1401 برگزار خواهد شد، در این مدرسه مجازی موضوعاتی چون تهیه‌کنندگی انیمیشن، کارگردانی انیمیشن، طراحی شخصیت، بازارپردازی فرهنگی، ترویج میراث‌فرهنگی، گردشگری، صنایع‌دستی، موضوعات مختلف و متنوعی آموزش داده می‌شود.

او ادامه داد: نزدیک به 600 اثر به دبیرخانه پارسونا ارسال شده است، برخی از این آثار محصول خلاقیت یک فرد یا حداکثر در گروه‌های سه نفره است.

بنیادی تصریح کرد: آثاری که به دبیرخانه رسیده پراکندگی جغرافیایی بسیاری دارد و از 30 استان ارسال شده است. افراد مختلفی با قصه‌های محلی، متنوع و شخصیت‌های بسیار جذاب شرکت کردند.

دبیر نخستین رویداد مسابقه ملی شخصیت‌پردازی پارسونا افزود: آثار رسیده به دبیرخانه ارزشمند است، به همین منظور شورای سیاست‌گذاری جشنواره بر آن است تا تعداد آثار دعوت شده به مرحله دوم را گسترده‌تر کند تا جامعه‌ای بزرگ‌تری را در بر بگیرد، بنابراین مدرسه مجازی پارسونا تعریف شد.

او تصریح کرد: در این مدرسه اساتید برجسته‌ای حضور خواهند داشت. از میان فارغ‌التحصیلان مدرسه مجازی پارسونا 25 اثر را برای مشاوره در 2 و 3 اسفندماه 1401 انتخاب می‌کنیم. همچنین بعد از آن شرکت کننده‌ها این فرصت را دارند که آثار خودشان را بهبود دهند و برای شرکت در روز نهایی مسابقه که در نیمه اسفندماه برگزار خواهد شد و به عنوان فینالیست با هم رقابت کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011123640274

برچسب‌ها