جلسه بررسی نقاط ضعف و قوت حضور اردبیل در نمایشگاه گردشگری برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: سالن استان اردبیل فارغ از نقاط ضعف و قوت، یکی از پرمحتواترین سالن‌های شانزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران بود.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز 24 بهمن ماه 1401 در جلسه بررسی نقاط ضعف و قوت حضور استان در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، گفت: بدون شک و به اذعان بازدیدکنندگان و مسئولان، استان اردبیل یکی از پرمحتواترین سالن‌های شانزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران بود اما قطعا نقاط ضعف و قوتی نیز وجود داشت که با رفع آنها می‌توان به اهداف پیش بینی شده در سال‌های آینده دست یافت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: حضور در نمایشگاه تهران ماموریت اولیه و مهمی بود که از این بابت کمال تشکر را از همکاران خودم در اداره کل دارم که تمام تلاش خود را برای حضور هرچه بهتر انجام دادند.

او تاکید کرد: با توجه به نظرسنجی‌های صورت گرفته از بازدیدکنندگان، مسئولان و فعالان حوزه گردشگری در طول نمایشگاه مهم‌ترین نقطه ضعف از دید آنها کمرنگ بودن المان‌های شاخص برای معرفی استان بود.

محمدی ادیب ادامه داد: با توجه به برتری سالن استان اردبیل نسبت به سایر استان‌ها مراسم افتتاحیه با حضور وزیر میراث‌فرهنگی و سایر مسئولان از سالن استان اردبیل انجام شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل همچنین مشارکت بیشتر بخش خصوصی در نمایشگاه امسال نسبت به سال‌های گذشته را از جمله نقاط قوت این نمایشگاه دانست و گفت: دیگر اقدام مهم استان اردبیل در نمایشگاه امسال اعطای مجوزهای بدون نام با هدف تسریع در امر سرمایه‌گذاری بود.

او افزود: انعقاد چند تفاهم‌نامه و پوشش زنده حضور وزیر میراث‌فرهنگی در سالن اردبیل از رسانه‌های ملی و بین‌المللی از دیگر اقدامات مهم در معرفی ظرفیت‌های اردبیل در نمایشگاه گردشگری تهران به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011124292949

برچسب‌ها