موافقت اصولی یک مجتمع خدماتی، رفاهی و گردشگری در ارمغانخانه زنجان صادر شد

سرپرست معاونت گردشگری استان زنجان گفت: موافقت اصولی راه‌اندازی یک واحد گردشگری از نوع یک مجتمع رفاهی، خدماتی و گردشگری بین‌راهی از سوی بخش خصوصی در ارمغانخانه زنجان صادر شد

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، داود آبیان روز دوشنبه 24 بهمن‌ماه 1401 با اعلام این خبر تأکید کرد: برای راه‌اندازی این واحد گردشگری 133 میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی سرمایه‌گذاری می‌شود.

سرپرست معاونت گردشگری استان زنجان افزود: با بهره‌برداری از این مجتمع رفاهی، خدماتی و گردشگری بین‌راهی در شهرستان زنجان زمینه اشتغال مستقیم برای 10 نفر فراهم خواهد شد.

او افزود: ایجاد رویه واحد در امر صدور مجوز این گونه تاسیسات با رویکرد تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری و فعالیت در این حوزه یکی از اهداف این مصوبه به‌شمار می‌رود و در راستای تحقق این هدف تلاش می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن با انجام استعلامات از دستگاه‌ها مجوزها را صادر کنیم.

آبیان تصریح کرد: زنجان با برخورداری از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوان توانسته به‌عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری معرفی شود و افزایش ظرفیت اقامتی این منطقه، علاوه بر اشتغال‌زایی، زمینه جذب هر چه بیشتر گردشگران و ماندگاری آن‌ها در شهرستان را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011124931213

برچسب‌ها