جشنواره کوچ عشایر اردبیل در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از برگزاری جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در شهرستان بیله‌سوار خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ در دیدار با فرماندار بیله‌سوار گفت: در راستای رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو، جشنواره کوچ عشایر اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: تلاش می‌کنیم که نشست سفرای کشورهای عضو اکو و جشنواره کوچ عشایر همزمان برگزار شوند تا ضمن حضور سفرای این کشورها در جشنواره کوچ عشایر میزبان عشایر این کشورها نیز باشیم.

او تاکید کرد: در نمایشگاه گردشگری تهران با تعدادی از سران عشایر داخل کشور و مسئولین کشورهای خارجی مذاکراتی را انجام دادیم تا مقدمات برگزاری این جشنواره فراهم شود.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار نیز گفت: جشنواره کوچ عشایر اولین رویداد بین‌المللی خواهد بود که در شهرستان بیله‌سوار برگزار می‌شود و ما آماده هر نوع همکاری در راستای برگزاری این جشنواره هستیم.

صاحبعلی اصغری افزود: فرمانداری بیله‌سوار بخشی از هزینه‌های جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر را تامین خواهد کرد و تامین باقی هزینه‌ها نیازمند توجه دستگاه‌های مرتبط است که لازم می‌دانم از تلاش‌های اداره کل میراث‌فرهنگی در این خصوص تشکر کنم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011125292440

برچسب‌ها