توسعه زیرساخت‌های گردشگری هیر نیازمند توجه ویژه است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: با توجه به استقبال گسترده گردشگران از شهر هیر، این شهر نیازمند توجه ویژه برای توسعه زیرساخت‌ها است.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز 27 بهمن ماه 1401 در دیدار با شهردار و شورای شهر هیر گفت: با توجه به استقبال گردشگران از پل معلق هیر و مراجعه گسترده مسافران به این شهر، هیر نیازمند توجه ویژه به توسعه زیرساخت‌ها و خدمات است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: ایجاد کمربندی شهر هیر از نیازهای اولیه و ضروری این شهر است و باید این موضوع را در سطح استانی و ملی مطالبه کنیم.

او تاکید کرد: با توجه به تغییر شرایط شهر هیر با مراجعه گردشگران، فرهنگسازی و آموزش پذیرایی از گردشگران برای فعالان حوزه گردشگری این شهر لازم است که آماده برگزاری دوره‌های آموزشی هستیم.

محمدی ادیب ادامه داد: شهر هیر نیازمند سرمایه‌گذاری‌های بیشتر به ویژه در حوزه مراکز اقامتی و پذیرایی است که به نظر می‌رسد خود شهروندان هیر بهتر می‌توانند در این حوزه سرمایه‌گذاری کنند و لازم است که شهروندان را به این امر تشویق کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل همچنین با اشاره به لزوم تعریف مسیر گردشگری در شهر هیر، بیان کرد: در حوزه دریاچه نئور به دنبال جذب سرمایه‌گذار هستیم و با تعریف مسیر گردشگری در این منطقه می‌توانیم ماندگاری مسافر را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011127292101

برچسب‌ها