اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر سنندج برگزار شد

اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر با حضور فرماندار سنندج، سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‎دستی سنندج و دیگر اعضای ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، فرماندار شهرستان سنندج در این جلسه که با محوریت نوروز ۱۴۰۲  برگزار شد، گفت: ایام نوروز فرصت مناسبی برای معرفی بیشتر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این شهرستان در حوزه گردشگری است.

حسن عسگری رضایت مردم و گردشگران را اولویت اصلی فعالیت ستاد خدمات سفر این شهرستان عنوان کرد و افزود: ضرورت دارد تا قبل از نوروز با برنامه‌ریزی مناسب، درست و اصولی همه چالش‌ها، درخواست‌ها و آسیب‌های موجود در این حوزه را بررسی و برطرف کنیم.

فرماندار سنندج اظهار کرد: برگزاری جلسات متعدد و ارائه نظرات، پیشنهادات و ایده‌های نو از سوی اعضای کمیته‌های ستاد می‌تواند در خدمات‌دهی به مسافران و گردشگران در شهرستان موثر باشد.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‎دستی شهرستان سنندج هم در این جلسه گفت: تدابیر لازم برای استقبال و ماندگاری گردشگران و مسافران نوروزی باید توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان و بخش‌های خصوصی اتخاذ شود.

پیام مجیدی با بیان اینکه حوزه کاری و وظایف همه کمیته‌ها مشخص شده و باید شهرستان را سریع‌تر آماده کنیم، اظهار کرد: برای ارائه خدمات به گردشگران و مسافرین نوروزی نیازمند هم‌کاری و تعامل همه‌جانبه میان ادارات و دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی هستیم.

او افزود: وجود مراکز اقامتی سطح شهر از جمله هتل‌ها، مهمانپذیرها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی فرصتی مغتنم برای ماندگاری گردشگران نوروزی در سنندج است.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‎دستی سنندج بیان کرد: امیدواریم با هم‌کاری تمامی بخش‌های دولتی و خصوصی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های حوزه گردشگری سنندج را به مسافران معرفی و زمینه تسهیل سفر مهمانان و گردشگران داخلی و خارجی را به شهرستان فراهم کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011130348675

برچسب‌ها