جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر ماهنشان برگزار شد

اولین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان ماهنشان به ریاست فرماندار و با حضور رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان و اعضای ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، نجفعلی عزیزی روز سه شنبه 2 اسفند ماه در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ماهنشان ویژه نوروز 1402 گفت: برنامه‌های مختلف کمیته‌های اعضای ستاد و همکاری و برنامه‌ریزی دقیق برای استقبال از مسافران و گردشگران در ایام نوروز اعلام شد‌

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ماهنشان افزود: نگاه ما به گردشگری نگاه شهرستانی بوده و انتظار ما از تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی  شهرستان ماهنشان این است که توان خود را در این ایام بر روی شهرستان ماهنشان متمرکز کنند.

او تصریح کرد: در دوران کرونا کسب و کارهایی مانند گردشگری متضرر شده‌اند و باید کمک کنیم تا با برنامه‌ریزی دقیق نسبت به کاهش این ضررها اقدام شود.

محمدرضا محمدی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری شهرستان افزود: یکی از شاخصه‌های مهم توسعه ماهنشان موضوع گردشگری بوده و باید در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.  

فرماندار ماهنشان با اشاره به وجود پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های فراوان شهرستان، اظهار کرد: این شهرستان بنا به جایگاه ویژه ای که از لحاظ جغرافیایی دارد ضمن قرار گرفتن در معبر جاده دندی به تکاب و در کنار آن وجود معدن گردشگری انگوران و  جا ذبه‌های طبیعی خدادادی فراوان، سالیانه مورد اقبال مسافران و گردشگران زیادی است و باید بتوانیم از داشته‌های فرهنگی تاریخی این شهرستان برای جذب هرچه بیشتر گردشگر استفاده کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011202931477

برچسب‌ها