حضور فعالان صنایع‌دستی سرعین در همایش یاریگران زندگی روستایی

معاون صنایع‌دستی استان اردبیل از حضور فعالان صنایع‌دستی شهرستان سرعین در همایش یاریگران زندگی روستایی و نمایش محصولات خود در روستای آق قلعه خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، توحید دلاورقوام امروز 3 اسفندماه 1401 در مراسم یاریگران زندگی روستایی که با حضور معاون سیاسی استاندار اردبیل و مسئولان شهرستانی برگزار شد، گفت: هنرمندان و صنعتگران حوزه صنایع‌دستی شهرستان سرعین با حضور در برنامه یاریگران زندگی روستایی محصولات صنایع‌دستی خود را به نمایش گذاشتند.

معاون صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: این برنامه در روستای آق قلعه شهرستان سرعین برگزار شد و دست‌بافته‌های داری و محصولات چرمی از جمله محصولاتی بودند که به نمایش گذاشته شدند.

او تاکید کرد: اخیرا در این روستا کلاس‌های آموزشی صنایع‌دستی با همکاری گروه‌های جهادی و مردمی برگزار شده است و محصولات به نمایش گذاشته شده تولیدات افراد آموزش دیده در این کلاس‌ها بود.

دلاورقوام ادامه داد: دوره‌های آموزشی صنایع‌دستی در سطح مقدماتی و پیشرفته با هدف توانمندسازی زنان روستایی به صورت مستمر در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401120329211

برچسب‌ها