انتخابات هیات مدیره انجمن آب‌های درمانی استان اردبیل برگزار شد

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از برگزاری انتخابات هیات مدیره انجمن سلامت، تندرستی و آب‌های درمانی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، یحیی نجارقابل امروز سوم اسفند ماه 1401 گفت: انتخابات هیات مدیره و بازرس انجمن سلامت، تندرستی و آب‌های درمانی استان اردبیل در محل سالن جلسات اداره کل میراث‌فرهنگی با حضور تمامی اعضا انجام شد.

سرپرست معاونت گردشگری استان اردبیل افزود: تعداد هفت کاندید در بخش هیات مدیره و دو کاندید در بخش بازرس این انتخابات حضور داشتند که طبق اساسنامه پنج نفر برای پست هیات مدیره و یک نفر برای پست بازرس با رای اعضا انتخاب شدند.

او تاکید کرد: بر این اساس  رضا زنده دل، محمدرضا آستانی، سجاد داسی مویلی، رحمت انوری آذر و سهراب موسی‌زاده برای پست هیات مدیره و رضا نجفی برای بازرسی انتخاب شدند.

نجارقابل ادامه داد: اعضای منتخب به مدت سه سال در پست هیات مدیره و بازرس انجمن سلامت، تندرستی و آب‌های درمانی استان حضور خواهند داشت و همچنین دو نفر برای پست هیات مدیره و یک نفر برای پست بازرس نیز به صورت علی‌البدل خواهند بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011203292950

برچسب‌ها