رویداد مسابقه شخصیت‌پردازی پارسونا می‌تواند حرکت موثر و آینده‌داری باشد/ ضرورت برندسازی در حوزه صنایع‌دستی

مدیرکل حوزه وزارتی و اموربین‌الملل وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: رویداد ملی شخصیت‌پردازی پارسونا می‌تواند حرکت موثر و آینده‌داری باشد، طرح‌های جذابی در این رویداد ملی به ویژه در بخش دانش‌آموزی ارائه شده است.

حسین ساری مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مراسم اختتامیه بوت کمپ شخصیت‌پردازی پارسونا که عصر روز چهارشنبه سوم اسفند ۱۴۰۱ در سالن فجر وزارتخانه برگزار شد، گفت: طراحی شخصیت‌‌پردازی، حوزه بسیار شیرین و با شکوهی است، در مقطعی در مرکز صبا خاطرات خوبی با دوستان شما داشتم.

او افزود: از آقای میثمی مدیرکل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی برای برگزاری رویداد مسابقه شخصیت‌پردازی پارسونا تشکر می‌کنم. قطعا این رویداد ملی و کارگاه‌های‌ آموزشی که برپا شده است، مفید خواهد بود.

ساری تصریح کرد: پارسونا می‌تواند حرکت موثر و آینده‌داری باشد، طرح‌های جذابی در این رویداد ملی به ویژه در بخش دانش‌آموزی ارائه شده است، البته باید این علاقه حفظ شود.

مدیرکل حوزه وزارتی و اموربین‌الملل وزارت میراث‌فرهنگی گفت: طراحی شخصیت‌پردازی حتما جز مهارت‌های آینده‌دار خواهد بود. در کشورمان به طراحی توجه نکردیم، این حوزه با حوزه تبلیغات و بازی‌ها در ارتباط است و بازار بزرگی دارد.

ساری افزود: ان‌شاءالله این طراحی‌ها متناسب با صنعت گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی باشد و شخصیت‌های خوبی طراحی شود. قطعا سرمایه‌گذاری‌های زیادی روی آن اتفاق خواهد افتاد.

او تصریح کرد: یکی ار کارهای مغفول مانده در صنایع‌دستی برندسازی است کارهایی را که در حوزه طراحی شخصیت‌پردازی انجام می‌دهید، پایه برندسازی است و قطعا نسل نو با این مفاهیم پیوند برقرار می‌کنند.

مدیرکل حوزه وزارتی و اموربین‌الملل وزارت میراث‌فرهنگی بیان کرد: شخصیت‌هایی که در رویداد مسابقه شخصیت‌پردازی پارسونا خلق شده، بیشتر بومی و ایرانی است. اگر افرادی که در این رویداد شرکت کردند از موزه‌‌ها بازدید کنند قطعا ایده‌های خوبی خواهند گرفت.

او ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم موزه‌ها را ببینید و با پیشینه کشورمان آشنا شوید و مطابق با موضوعات میراث‌فرهنگی، گردشگری، صنایع‌دستی‌ و نیاز جامعه شخصیت‌ها را خلق کنید.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011203640688

برچسب‌ها